Wizz Air ügyfélszolgálat munkatársa

Megnevezés: Wizz Air ügyfélszolgálat munkatársa
Leírás: Jó szervező vagy? Szeretnél egy rugalmas beosztású állást? Fontos, hogy könnyen megközelíthető legyen? Nem tudod használni nyelvtudásod, és olyan helyet keresel, ahol aktívan fejlesztheted nyelvtudásod? Esetleg fontos számodra a folyamatos tanulási és előrehaladási lehetőség? Akkor mindenképp olvass tovább..
Feladat: Ügyfélszolgálati munkatárként feladataid közzé fog tartozni a;
Foglalások készítése; telefonos segítségnyújtás, bejövő hívások kezelése; ügyféladat kezelés; Back office teendők, kevesebb, mint 5 perc hívás utáni adminisztráció (pl. hívás után eredmény rögzítése, ügyféladat
kezelés, email kezelés, szükség esetén panaszkezelés); Kérés esetén: napi, heti, havi kampány alapú riport; Kérés esetén egyéb papír alapú, adminisztratív irodai teendők.

 Feltétel: Téged keresünk, ha az alábbi nyelvek valamelyikén folyékonyan beszélsz: angol, olasz,francia,német,bolgár,román,szerb;lengyel;spa
nyol; Kiváló kommunikációs készséged van szóban és írásában egyaránt; Pozitív, dinamikus, problémamegoldó személyiség vagy; Nappali tagozatos hallgatói jogviszonnyal rendelkezel, valamelyik magyarországi felsőoktatási intézményben.( Passzív hallgatói jogviszony esetében 25 év alatti vagy)
Munkaidő:08:00-20:00 ( teljesen rugalmas időbeosztással)
Kapcsolattartó: Lator Hajnalka; Tel: +36 20 200 9017
Bruttó bér: